SEO a internetowe biznesy - jak inwestować - Pozycjonowanie i optymalizacja

pozycjonowanie stron jelenia góra

SEO czy Adwords?


Odwieczne pytanie, które stawiają sobie specjaliści od marketingu internetowego, to – co wybrać? SEO czy może Adwords, a zatem kampanie płatne w wynikach wyszukiwania. Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta i wymaga szeregu

SEO a internetowe biznesy - jak inwestować - Pozycjonowanie i optymalizacja pozycjonowanie stron jelenia góra
różnego rodzaju analiz. Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad tym, kiedy mają być widoczne efekty pracy. Jeżeli ma to być jedynie kilka miesięcy, to warto zainwestować w Adwords – tutaj efekty są widoczne od razu, po prostu po uruchomieniu kampanii w internecie. W przypadku pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych sprawa nie wygląda już tak prosto i na efekty trzeba czasami bardzo długo czekać. Wszystko przez to, że pozycjonowanie to proces ciągły wymagający śledzenia analiz.



Niestety są one bardzo podatne na

Wyszukiwarka internetowa (ang. search engine) – program lub strona internetowa realizująca odnajdywanie w Internecie informacji według podanych przez użytkownika słów kluczowych lub wyrażeń sformułowanych w języku naturalnym.


Określenie wyszukiwarka stosujemy do:


Gromadzą w sposób automatyczny informacje o dokumentach tekstowych oraz plikach zgromadzonych w sieci (obszarze wyznaczonym dla wyszukiwarki do indeksowania).


Wyszukiwarki oparte na tej zasadzie mogą objąć znacznie większą część sieci niż katalogi. Niestety są one bardzo podatne na nadużycia, przez co użytkownik zamiast użytecznych informacji dostaje linki na strony niemające nic wspólnego z jego zapytaniem. Szczególnie wyspecjalizowały się w tym strony pornograficzne.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Żeby osiągnąć ten cel specjaliści od

Content Marketing jest ściśle związany z pojęciem tzw. marketingu wirusowego, czyli działaniami marketingowymi, których celem jest budowanie świadomości marki poprzez nakłonienie odbiorców do samodzielnego rozpowszechniania informacji na temat danej firmy, oferowanych przez nią produktów bądź usług. Żeby osiągnąć ten cel, specjaliści od content marketingu stosują różne techniki docierania do potencjalnych klientów. Do najpopularniejszych kanałów przekazu należą fora i media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube itp.) oraz blogi branżowe, które umożliwiają szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych. Do tego celu wykorzystywany może być m.in. real-time marketing.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing